16 comments on “Kaip nepavadinčiau savo vaiko (Vyriški vardai)

  1. Turiu viena pazystama Uosi, tai niekada nevadinom taip, tai vis Klevas, Berzas, Liepa ir pan…😀 Gvidonas tai mano tetai labai grazus vardas ir baisiai siule ji man duot😀 kaip gerai kad mama nesutiko😀 Kleopas dar vienas izymus vardas mano rate, mano prosenelis toki kaip tik turejo, o daba mano brolis vargsas taip pavadintas…😀 Sklepas😀 dar nepamirsk Vitalijau tokio puikaus vardo kaip Fekalijus😀

  2. ir beje, tikrai isitikinau kad su vardu MANTAS, galima dayti “izdivonus”… Irmantas, Netmantas, Irgimantas, Lygimantas, Prosmantas, Lukmantas, Vitmantas, Dovimantas, Kristimantas ir visa kita😀

  3. Atgalinis pranešimas: Dovana iš Worpdress « Vitalijaus 'geras'

Parašykite komentarą

