Įrašo “Kaip nepavadinčiau savo vaiko (Vyriški vardai)” komentarų: 20

  1. Turiu viena pazystama Uosi, tai niekada nevadinom taip, tai vis Klevas, Berzas, Liepa ir pan… 😀 Gvidonas tai mano tetai labai grazus vardas ir baisiai siule ji man duot 😀 kaip gerai kad mama nesutiko 😀 Kleopas dar vienas izymus vardas mano rate, mano prosenelis toki kaip tik turejo, o daba mano brolis vargsas taip pavadintas… 😀 Sklepas 😀 dar nepamirsk Vitalijau tokio puikaus vardo kaip Fekalijus 😀

  2. ir beje, tikrai isitikinau kad su vardu MANTAS, galima dayti “izdivonus“… Irmantas, Netmantas, Irgimantas, Lygimantas, Prosmantas, Lukmantas, Vitmantas, Dovimantas, Kristimantas ir visa kita 😀

  3. Atgalinė nuoroda: Dovana iš Worpdress « Vitalijaus 'geras'

  4. I have noticed that your page needs some fresh content.
    Writing manually takes a lot of time, but there is tool for this boring task,
    search for: unlimited content Wrastain’s tools

Parašykite komentarą