20 comments on “Allen Carr Lengvas būdas Mesti rūkyti

  1. Pats meciau rukyti paskaites jo knyga… ir zmona mano ir drauge su 15 metu “stazu”. Siam autoriui reikejo Nobelio premija iteikt. Gaila, kad jis jau mires…:(

    O knygoje jis tikrai nelipa ant sazines – jis tiesiog atveria akis. Tavo ir taip zinomus faktus sudelioja i vietas,, ko pasekoje sau uzduodi klausima “Or tikrai, kokio velnio as rukau?”.

    Yra pasaulyje zmoniu, kurie nori mesti rukyti, bet neskaito sitos knygos del del menamu sasaju su “kaspirovskiu” atseit sitas budas ji primena :DDDD – tie zmones tikri IDIOTAI. Gaila bet tokiu turiu ir tarp savo pazistamu😦

  2. Ai beje sveikinu tapus laiminguoju nerukanciuoju😉 Pirmos 3 dienos buna sunkesnes, nes iprotis dar labai gajus. Dvi savaites neparukysi ir apskritai pamirsi apie tai – visam gyvenimui😉

  3. 😉 jau buvau 8 menėsius nerūkęs, bet stresui atėjus vėl pradėjau. Gal čia mano buvo vadinamas valios metodas, kuris galiausiai nesuveikė, bet lyg labai savęs nevaržiau noro rūkyt kaip ir nebuvo. Dabar žiūrėsim kaip čia bus. Dėkui už sveikinimą🙂

    • Taip tai ir buvo “valios metodas”:) Pats tokiu budu buvau iztveres tik 3 menesiu ir irgi papildomo streso metu neatlaikiau ir isigijau cigareciu… Po ko seke kiti 5 ar 6 metai rukymo…

      As ir mano artimieji labai dekingi Alenui uz sia knyga ir jo beveik stebuklinga buda🙂

  4. as tai ir nusipirkes turiu, buvau metes rukyt perskaites ta knyga bet po puse metu surukiau atsitiktine cigarete ir vel sakes puse metu rukiau dabar vel perskaiciau knyga dar tik antra diena nerukau, bet zinau man pavyks ir tos pacios klaidos nebedarysiu.. nera tokio dalyko kaip tik viena cigarete🙂

  5. nu bet autoriau tu idiotas esi…sakai cia soko terapija? asilas esi…l skaitei ir stopudovai nesupratai ka skaitei… as jau preis paskutine cigarete buwau taip nusiteikes kaip tu gywenime nebusi. ir esu garantuotas kad daugiau nerukysiu.. cai pati geriausi knyga kokia esu skaites(esu kaites nemazai).
    taigi patariu tau dar dar karta perskaityti sia knyga ir skaityk ja tiek kartu kol suprasi kad tu esi LAISVAS nuonikotino….

  6. na idiotais vadinti kitų nepatariu o apie šoko terapija aš kaip ir nebuvau nieko užsiminęs. O aš parašiau tik tai, ką tu pats patvirtinai savo komentare. kad buvai pasiryžęs, o kadangi buvai pasiryžęs tau išvis tos knygos nelabai ir reikėjo. Tai tu pats patvirtinęs mano nuomonę vadini mane idiotu. Nebent abu tada mes tokie🙂

  7. musu paciu mintys padaro metima shoko terapija ar malonumu.
    jei nesam isitikine, ir laukiam shoko…toki ir gaunam.
    laukiam malonumo, jis ir pareina.
    O knygos zinoma nereikia, jei buna viskas aisku ir taip…daug kam topteli tai is niekur.
    Beje, gal ka idomaus rasit http://www.allencarr.lt/blogas

  8. Tikrai si knyga padejo mesti rukyt:) dekingas autoriui.Siulyciau ja paskaityt kas nori mesti rukyt nieko neprarsit gal ir jum pavyks:)

  9. sveiki,kaip as galeciau atsisiusti jo knyga internete mesti rukyti,niekiap man neiseina,gal galite kas padeti?gal zinote kur as ja galeciau nusipirkti?aciu

  10. man taiu labai gera ta knyga ,,rukiau 33 metus,dabar jau 2 savaite be cigareciu ,man tai gera

  11. Rukiau 36 metus ir net negalvojau mesti.Bijojau.Bet kazkaip visokie faktoriai susidejo i kruva, panasiai, kaip delione. Knyga turejau jau keleta metu, perskaiciau per kelias valandas, net paskutines cigaretes nesurukiau. 10 dienu nerukau, viskas liux, tik kartais kazko truksta, nedidelis diskomfortas.

Parašykite komentarą

