4 comments on “Marijonas Mikutavičius- Deklaracija, Mano didžiausia žuvis

  1. Man Marijono dainos taip pat laaaaabai patinka. Mačiau šią laidą, jis sakė, kad eilėraštį rado internete (aš jį taip pat jau prieš metus esu įsirašius į savo užrašus) ir labai norėtų, kad atsilieptų jo autorius. Įdomu, ar atsirado žmogus, parašęs šį eilėraštį.

  2. Gal jis ir turėjo minty, kad ji su juo susisiektų. Nors aš, kai radau šį eilėraštį, irgi autoriaus vardo nebuvo. Bet kokiu atveju, sėkmės Laurai kūryboje.

Parašykite komentarą

