8 comments on “Inception | Pradžia

  1. Nu mes cia buvom kine pries pora savaiciu paziuret sita filma tai is 4 zmoniu tik mylkai patiko, mum visiem paskutinis sh…😀 nejaugi reikes ziureti dar karta???

  2. Jaučiu žinok reikės, nes angliškai ir aš ten nekažką suprasčiau. Čia ir lt titrais buvo ką pagalvoti. Na turetu tau patikt šiaip žianant tavo skonį🙂

  3. Man taip pat labai patiko. Filmas pasirodė suprantamas, bet labai neeilinis. Man patinka tokio pobūdžio siužetai. Tik va dėl pabaigos, tai man atrodo tikrai reiktų antrą kartą pasižiūrėti, arba bent jau į patį galą, kad galutinai susidėlioti. Bet šiaip mąstant jeigu vaikų veidukus jis visgi pamatė – realiai mes negalime susapnuoti to, ko nematėme. O gal ir to, kas seniai užmiršta… Na, nežinau.Bet filmas paskatino pamąstyti. Išėjau iš kino net kiek apsvaigusi, su mintim – o gal aš sapne, ha ha🙂

  4. Blemba man db intriga, nes po fillmo sakiau man 300 doleriu ir dar karta paziuriu😀 juokemes ilgai tikrai :)tableri viskas galbut kartu ziuresim!

  5. Atgalinis pranešimas: Nominacija: Geriausias metų filmas « Vitalijaus 'geras'

  6. Atgalinis pranešimas: Du Oskarų nominantai « Vitalijaus 'geras'

Parašykite komentarą

