16 comments on “RocknRolla

  1. na as cia tik siaip paklausiau, nes nesuprantu pagal ka zmoens vertina 🙂 as tiesiog albiausiai patikusius filmus imdb reitinguoju 10tu, maziau patikusius – maziau 🙂

  2. pzdec kino kritikas 🙂 nepatiko jam matai kad neatskleide to paveiksliuko, tai vertinimas 8 🙂 tarkim green mile vienas geriausiu filmu kino istorijoj, bet pas tave 9 🙂 nu galetum su skirmatu pabedinsku bendradarbiaut, turetu ko jis is taves pasimokyt.

  3. Kur nors matei, kad aš pasakiau, kad dėl paveikslo parašiau 8 ? Mano vertinimų skalėje 8 jau yra labai daug. 10 yra idealus filmas, kurio aš dar nematęs, 9 jau beveik idealus, koks ir yra bent man green mile :). Jei aš dalinčiau visiems 9-10 tai visi filmai būtų ale idealus. Bet aš kaip mąstau taip ir vertinu. Matai griežtas vertintojas aš. Bet kažkodėl mano vertinimai atitinka daugėlio nuomonę, kurią parodo pvz. imdb, arba obuolys.lt. Jei ten vertinimas toks, tai reiškias statistiškai tas filmas tiek ir vertas ir aš “nenusodinu” to filmo. Tai tiek.

  4. man itarimas kad tavo nuomone pradzioj sudaro imdb ir visi kiti topai, o tada daugmaz kad nenupjautum i sona, i vertini panasiai 🙂 pagalvok tas topas susidaro vienam davus 5 kitam davus 10 ir gaunas tavo megiamas 7,5 🙂 tavo aisku reikalas kaip tu vertini, tik man idomus pastebejimas kad visi filmai kuriuos matei, geri, pusiau geri ir t.t. daugmaz 7-7,5, o jeigu jau tau labai patiko tai 8, isimtis 9 🙂
    p.s. 10 niekad neivertinsi, idealiu nebuna 🙂 jau net rokis V negavo 10 😀

  5. Daug filmų žiūriu, prieš tai nepažiūrint imdb. Ir vistiek sutampa, vienintelis filmas kurio vertinimas labai jau nesutapo buvo Pano labirintas, mano vertinimas buvo žymiai žymiai prastesnis nei imdb. Filmas gali būti idealus tik man ir gauti 10, tai nereiškia, kad jo bendras įvertinimas bus 10. Dar aišku labai nuo nuotaikos priklauso. Tas pats visur dėl to idealaus vertinimo. Jei būtų visur viskas idealu ir įvertinta 10, gyventume rojuje jaučiu :). Kiekvieno asmeninis reikalas kaip vertinti filmus, aš vertinu savaip, griežtai. Kai tik pamatysiu filmą, kurio įvertinimas 10, būtinai visiem jį pristatysiu 🙂

  6. beje mokykloj irgi 10 gaudavai tikrai nemokedamas visko idealiai 🙂 del to keista, kad toks grieztas jaunasis pobedinskas

  7. Man “Lok, stok arba šauk” daug kartų geresnis, subtilesnis, gilesnis – ir šiaip kino klasika, lyginant su Rock’n’Roll’ą. Rock’n’Roll’ą, aišku, irgi vertas dėmesio, bet neišvengs “Lok, stok arba šauk” šešėlio, kaip ir to pačio Ritchie filmo – “Snatch”. 😉
    Kas 10-balių filmų – tai tokių net pas mane yra. 😀 Kai kurie pagal grynai asmeninį skonį, o kai kurie ir pagal objektyvius rodiklius.

  8. Na blemba buvai galvojau klystų dėl to Pabedinsko, bet pasitikrinau, kitokio Pabedinsko nei aš žinau neradau. Tai tas Skirmantas Pabedinskas yra seimo narys ir žurnalistas. Tas pats žurnalistas, kuris iš žymiojo Juozuko (gėriau, truputį išgėriau) interviu ėmė, tačiau niekur nepaminėta, kad jis filmus vertina. Tai va dėl to keista, jei aš kažkur pražioplinau tą informaciją tai man nurodyk šaltinį, būtų įdomu paskaityti.

  9. na matai kai vadini Pabedinsku ir lygini mane su jo kaip su kino kritiku, o jis toks nėra tai nėra gerai man, nes gaunas, kad aš lievas kritikas irgi 🙂 O dabar tai galima gyventi 🙂

Parašykite komentarą

