13 comments on “Brainstorm (minčių lietus)

  1. 😀 😀 patikai cia
    Kažkoks neaiškus paklydimas ir is kazkur iskiles padre patiko 😀
    Dabar as pavarysiu:

    palangė, dubuo, senas namas, ąžuoliniai vartai, keliautojas be rūbų, supuoklės, nežinoma norminalinė stotis, aštunkojų ataka, šeši, du subingalviai be sąmonės, automobilis, kartuvės, ko čia žiūri, šikšnosparniai, daug daug jėgų, vėjas, stalas stalas ir stalas, kupranugariai ateina, pasaulis be tvarkos, meilė, moralė, kompas, gerbūvis, tyčinė žmogžudystė, stop, gimtadienis išaušo, aš esu tokia, chebra, jėzus marija, lubos ir lūpos, šakar makar.

  2. 😀 gerulių yra 😀 pvz aštunkojų ataka, du subingalviai be sąmonės, kupranugariai ateina ir t.t. 😀 who’s next ?

  3. tuoletas, lapas, gimtadenis, sluota, anakardis, balamutas, troleibusas, klisas juozas, ejimas taukais, marmeladas, gramatika, alus, bezdzione, uosis, sudas, balionas, lekstele, agurotis, limfimciongas, cigonas, lenkai, vagys, antpirstis… ir baigesi mano mintis 🙂

  4. Ir aš prisijungsiu 🙂 kalti teisuoliai, medis, skėtis šiknoje, barbė, telefonas, bažnyčia, begemotas su antakiais, chlamidija, arbūzas kojinej, kastuvo lova, sultinys, pakarti bomžai, baubas, tvartas, numire medžiai, susivelęs paukštis, paskendęs menulis,kalendorius, užmiršti plaukai

  5. pradžia tokia daug žadanti “kalti teisuoliai..” o poto prasidėjo skėčiai šiknose ir pakarti bomžai su arbūzais kojinese 😀

  6. Man paciai, aisku nesigiriant, bet patiko uzmirsti plaukai, kai kokio siaubiako pavadinimas 😀 kur plaukai visus zudytu 😀

  7. 😀 taikliai cia tu. man luko ejimas taukais kazkuria dalimi primine tuos kinieciu sou kur kai takesi pilis zinai 😀 o lubos ir lupos tai man tokia kazkodel laida apie seksa :D:D

Parašykite komentarą

