11 comments on “Emo

  1. permečiau akim labai tingėjau gilintis🙂 mano akimis judėjimas, tavo – ne.🙂 Man subkultūros išvis yra absurdas, nes nori išsiskirti, o galiausiai vistiek visi supanašėja.

  2. Vitalijau, gal noretum tapti EMO? galetume kartu griezti smuiku pozemineje perejoje prie mano namu, kartu linsmai vertki… pagalvok, pasirink gyvenimo kelia kol nevelu…😀

  3. pirmiausia tai rasyt nemoka zmogeliukas… kasantram zody klaida… nu gal toks stiliukas jo… o gal… jis internetu isverte teksta is anglu i lietuviu kalba… idijotiska… ir emo…. mes esam zmones, kiekvienas individualus, savotiskas, kitoks… mes ne bezdziones kad supanasetume, mes visi skirtingi…

  4. Pirmiausia, jei gali kaltint mane blogu gramatikos išmanymu tai išmok rašyti lietuviškai. Tuo metu matyt nesinaudojau dar “spellingo” pagalba ir pripažįstu, kad mano gramatika tikrai galėtų būti geresnė. O kas dėl emo, tai žinok visi mes esam skirtingi. Bet turbūt niekas nėra taip panašus vieni į kitus kaip emo viens į kitą.

Parašykite komentarą

